duminică, 25 aprilie 2010

In memoriam


I
Mamă, iubită mamă,
O, tainic, sfânt cuvânt,
Mie dor de tine, bun-o
Şi’ţi plâng peste mormânt.

II
Îţi plâng amărăciunea,
Ascunsă şi tăcută
Şi ranile din suflet
Şi a ta durere mută.

III
Te-ai dus iubită mamă,
În lumea de tacere,
Unde domneşte pacea
Şi unde nu-i durere.

IV
N-am apucat măicuţă,
În ochi să te privesc,
Să te mai strâng în braţe,
Să-ţi spun cât te iubesc.

V
Te caut printre stele,
Te caut printre flori,
Când geana mi se-nchide,
Când mă trezesc în zori.

VI
În camera pustie,
E gol fotoliul tău,
Dar am să port in suflet,
Icoana ta mereu.

VII
Ai ars precum o torţă
Şi te-ai dus ca un fum.
Aş vrea să-mi cer iertare
Că te-am pierdut pe drum.

VIII
Şi că-n vâltoarea vieţii
Uneori te-am rănit,
Mă iartă maică bună,
Căci totuşi te-am iubit.

IX
Te-ai împăcat cu lumea,
Te-ai împăcat cu tine
Şi aş vrea să cred că acolo
Unde eşti îţi e bine

X
Te las spre meritata,
Odihnă pe vecie
Să îmi mai dai o veste
Din când în când şi mie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu